Subject: FW: Vastus Harjumaa Vasalemma alevik 11173 Vasalemma jaama tee ühisveevarustus- ja -kanalisatsioonitorustike rajamise põhiprojekti eelkooskõlastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 15:08:17 +0200

Tere

Palume registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/965-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Kadi Rajala <[email-masked]>
Sent: Monday, February 17, 2025 3:04 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Vastus Harjumaa Vasalemma alevik 11173 Vasalemma jaama tee 
ühisveevarustus- ja -kanalisatsioonitorustike rajamise põhiprojekti 
eelkooskõlastamine

Tere

Tänan väga põhjaliku tagasiside eest meie Vasalemma aleviku ühisveevarustuse 
ja -kanalisatsiooni projektile.

Saadan üle vaatamiseks muudetud projekti joonise, mis puudutab vaid ühisvee- 
ja -kanalisatsioonitorustikke. Katete taastamise osa koostab nõutud 
juhendile ja määrustele, vastavat kvalifikatsiooni omav spetsialist.

Muudetud projekt käsitleb teie poolt esitatud märkuste punkte 17-21.

Nihutasime ÜVK torustiku nii palju kui võimalik riigitee kinnistu äärele, 
kui see on võimalik, liigutasime torustikud truubi alt ära.

Kas selline lahendus oleks aktsepteeritav?

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 12. veebruar 2025 11:09
Adressaat: Heka Projekt OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: Vastus Harjumaa Vasalemma alevik 11173 Vasalemma jaama tee 
ühisveevarustus- ja -kanalisatsioonitorustike rajamise põhiprojekti 
eelkooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus Harjumaa Vasalemma alevik 11173 Vasalemma jaama tee 
ühisveevarustus- ja -kanalisatsioonitorustike rajamise põhiprojekti 
eelkooskõlastamine

Registreerimise kuupäev: 12.02.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/965-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.